Tuesday 12 August 2014

Rindu awak 200%

Posted by Aldilla Ishak at Tuesday, August 12, 2014
:: mak cakap ..

" kahwini lelaki yang hendakkan kita . bukan yang kita hendakkan dia "

Saya selalu sakit hati bila dengar mak cakap macam tu .. Sbb saya nak apa yang saya nak . Dan saya tak suka bila tak dapat benda yang saya nak .

Tapi, kalau telah di tulis di langit, takkan tergelincir walau satu inci takdir kita dari landasan .

i am not an easy person to love . i am difficult, i am spoilt, i have ego as high as the stars and thoughts as scattered as the universe with its unparalleled bar .

bertahun tanpa zuriat, berkali saya cuba hambat, berulang saya bikin musibat -- dia tetap teguh menunggu saya .

menunggu untuk saya sepenuhnya memberi hati saya pada dia dan dia berjaya .

hari ini saya terlalu mengasihi dia jauh lebih banyak dari hari pertama kami berjumpa . hari ini kami berempat melawan dunia .

sayang awak selamanya suami ku :)
best husband ever .. 

http://aldilla-ishak.blogspot.com

:: my husband ::

 

Perempuan Melayu Terakhir Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review